مرکز فروش عمده ام دی اف اکسترا

میز و صندلی ناهار خوری

مرکز فروش عمده ام دی اف اکسترا

۵ بازديد

کابینت ذخیره و سازماندهی اشیاء خانه مانند ظروف آشپزخانه، لوازم آرایشی، کتاب ‌ها و موارد دیگر استفاده می‌ شود. کابینت ‌ها معمولاً از چوب، MDF، فلز، پلاستیک یا مواد دیگر ساخته می ‌شوند و به طور کلی دارای در و قفسه ‌ها هستند که برای دسترسی آسان به اشیاء داخل آنها باز و بسته می ‌شوند. کابینت ‌ها در انواع مختلف و با طرح ‌ها و سبک‌ های متعددی تولید می ‌شوند که به سلیقه و نیازهای مختلف مردم می ‌پردازند.

ام دی اف اکسترا

ام دی اف ملامینه اکسترا با بیش از 150 طرح و رنگ و با کیفیتی ماندگار، طراحی شده با هدف تامین بهتر نیازها ، خواسته ها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می باشد. ورق های اکسترا به وسیله پرس های ملامینه تولید میشوند با این تفاوت که در این دستگاه ها از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده میشود و در نتیجه محصول نهایی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.

انواع ام دی اف اکسترا

ام دی اف اکسترا شامل سه زیر مجموعه شامل اکسترا رویسا ، اکسترا سالید و اکسترا پلاس می باشد در ادامه به طور مفصل به توضیح در رابطه با انواع ام دی اف اکسترا می پردازیم:

1. ام دی اف اکسترا رویسا

ام دی اف اکسترا رویسا در گروه ام‌دی‌اف‌های برجسته قرار می گیرد. ام دی اف اکسترا رویسا این محصولات انحصاراً در اختیار برند اکسترا بوده و هیچگونه نمونه مشابهی ندارد. بعلاوه برای تهیه مغز ام‌دی‌اف خام و کاغذ دکور این گروه از اکسترا، از مرغوبترین برندهای روز اروپا استفاده شده است و مقاومت این محصول در برابر رطوبت و حرارت را تا میزان مناسبی افزایش داده است.

2. ام دی اف اکسترا سالید

ام دی اف اکسترا سالید، فینیش ها به صورت کتان، مات و یا کتان/مات تولید می‌شوند.ام دی اف اکسترا پلاس، فینیشها به صورت فوق برجسته تطبیقی یا سینکرونایز و مطابق با طرح دکور می‌باشد. همچنین طرح‌هایی از جمله مارپیچی، طرح گونی و … نیز در این زیرمجموعه قرار می‌گیرند.

3. ام دی اف اکسترا پلاس

ام دی اف های اکسترا پلاس به لحاظ نوآوری جزء جدیدترین محصولات ملامینه جهان می باشند که از آن با عنوان ام دی اف تطبیقی، ام دی اف سینکرونایز و یا ام دی اف فوق برجسته یاد می شود. در تولید این محصولات برای اولین بار حس طبیعی لمس چوب و بازی با نور و سایه به کار برده شده است و این محصول را به نماینده طبیعت در طراحی دکوراسیون های مختلف تبدیل نموده است.

4. ام دی اف اکسترا جم

ام دی اف اکسترا جم مجموعه‌ای استثنایی از ام‌دی‌اف با طرح سنگ و کانکریت با سطحی فوق برجسته است.

مرکز فروش عمده ام دی اف اکسترا

توکا ام دی اف، معتبرترین مرکز پخش ام دی اف ایزوفام با بیش از ده سال تجربه در شهرک صنعتی گلگون در زمینه فروش عمده ام دی اف یلدیز واریو می باشد. هدف این شرکت دسترسی آسان و ارسال سریع محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به دست مشتریان محترم بوده است. تهیه و توزیع متریال جدید و به روز شرکتهای بزرگ تولید کننده و ارسال آسان و سریع جهت تسهیل کار مشتری از ویژگی های این مجموعه می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید ورق ام دی اف AGT

نتیجه گیری

امروزه دیگر هیچ سازهٔ چوبی‌ای وجود ندارد که با ام دی اف قادر به ساخت ان نباشیم. با چسباندن قطعات مختلف ام دی اف به یکدیگر به راحتی می‌توانیم هر شکل و فرمی با آن‌ها بدهیم. درست مانند کاری که با روی چوب انجام می‌دادیم. کار با ام دی اف نیازمند نوآوری و ابتکار بیشتری است و هر روزه در این صنعت شاهد ابداعات و ابتکارات جدیدی هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده ام دی اف اکسترا با توکا ام دی اف تماس حاصل نمایید.

09122149455

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.