عنوان عمده فروشی لامپ

میز و صندلی ناهار خوری

عنوان عمده فروشی لامپ

۲ بازديد

روشنایی محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است همچنین امروزه طراحان با طراحی نورپردازی مناسب می توانند در حالات روحی و احساسات افراد کنترل نسبی داشته باشند. طراحی نور منزل و یا محل کار و ... که افراد ساعات طولانی را در آن فضاها به سر می برند باید به نوعی باشد تا فرد احساس خستگی نکند، گاهی نور پردازی محیط به قدری ضعیف و کم نور است که افراد خیلی سریع احساس خستگی و خواب آلودگی می نمایند. همچنین ممکن است ماندن به صورت دائمی در فضایی با نورپردازی خسته کننده و کم نور باعث ایجاد حالت هایی همانند افسردگی در فرد شود.

انواع لامپ

لامپ یکی از چشمه‌های نور مصنوعی است که با توجه به ساختار داخلی‌اش، انرژی الکتریکی را به نور یا همان روشنایی تبدیل می‌کند. انواع لامپ‌ها در بازار پیدا می‌شود و هر کدام کاربرد ویژه‌ای دارند. در ادامه به انواع

1. لامپ‌های کم مصرف

این لامپ‌ها می‌توانند مصرف انرژی را تا ۷۰ تا ۸۰ درصد کاهش دهند و جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای باشند. نکته مهم درباره این لامپ‌ها، استفاده از بخار جیوه در فرآیند ساخت آن‌ها است.

2. لامپ ‌های LED

این لامپ‌ها بسیار کم مصرف، مقرون به صرفه و بادوام هستند. محیط‌های بزرگ را با مصرف برق کمتر روشن می‌کنند. برای مثال، می‌توان یک محیط ۱۰۰ متری را با دو لامپ ۱۵۰ وات ال‌ای‌دی روشن کرد.

3. لامپ‌های ماکروویو

این لامپ‌ها در دستگاه‌های ماکروویو استفاده می‌شوند. آن‌ها از لحاظ بازده تبدیل الکتریسیته به نور مقرون به صرفه نیستند و کمتر از ۳٪ انرژی دریافتی شان به نور تبدیل می‌شود. اما در مناطق تاریک و سرد که به نور نیاز دارند، گرمای تولید شدهٔ ناخواسته ممکن است دارای ارزش باشد.

4. لامپ‌های کلایسترون

این لامپ‌ها به عنوان تشدیدکننده‌ها با استفاده از یک الکترود انعکاس دهنده پس از حفره، از اشعه الکترونی عمل می‌کنند.

5. لامپ‌های هالوژن

این لامپ‌ها دارای نور سفید و مشابه نور خورشید هستند و برای روشنایی محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند.

6. لامپ‌های رشته ‌ای

این لامپ‌ها با رشته تنگستن پیچیده شده‌اند و در سال ۱۹۲۰ میلادی به بازار آمدند.

عمده فروشی لامپ

عمده فروشی لامپ یکی از خدماتی است که فروشگاه پخش عبدی ارائه می‌ شود. در این نوع خرید، مشتریان می‌توانند به عمده فروشی لامپ در پخش عبدی، لامپ‌های مختلف را به تعداد بالا و با قیمت‌های مناسب تهیه کنند. این فروشگاه‌ها معمولاً به افراد یا شرکت‌هایی که نیاز به مقدار زیادی از لامپ‌ها دارند، خدمات فروش عمده ارائه می ‌دهند.

نتیجه گیری

با خرید عمده، ممکن است قیمت لامپ‌ها کاهش یابد و شما قادر به دریافت تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب‌تری باشید. خرید عمده، می‌توانید نیازهای لامپ‌های خود را به صورت کامل تأمین کنید و نگرانی از کمبود موجودی را کاهش دهید. فروشگاه لوازم الکتریکی صابر عبدی به عنوان یکی از برترین پخش کنندگان لوازم الکتریکی، به فروش عمده لامپ نیز می‌پردازد. فروشندگان لوازم الکتریکی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود از جمله انواع لامپ را به صورت عمده از فروشگاه صابر عبدی، خریداری کنید.

جها کسب اطلاعات بیشتر با پخش عبدی تماس حاصل نمایید.

09127037094

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.