مرکز پخش ورق ام دی اف AGT

میز و صندلی ناهار خوری

مرکز پخش ورق ام دی اف AGT

۵ بازديد

کابینت ذخیره و سازماندهی اشیاء خانه مانند ظروف آشپزخانه، لوازم آرایشی، کتاب ‌ها و موارد دیگر استفاده می‌ شود. کابینت ‌ها معمولاً از چوب، MDF، فلز، پلاستیک یا مواد دیگر ساخته می ‌شوند و به طور کلی دارای در و قفسه ‌ها هستند که برای دسترسی آسان به اشیاء داخل آنها باز و بسته می ‌شوند. کابینت ‌ها در انواع مختلف و با طرح ‌ها و سبک‌ های متعددی تولید می ‌شوند که به سلیقه و نیازهای مختلف مردم می ‌پردازند.

کابینت

کابینت آشپزخانه اصلی ترین عنصر در آشپزخانه بوده و طراحی کارآمد آن تحول عظیمی در محیط زندگی تان ایجاد می نماید. یکی از وسایل مهم و پر استفاده هر خانه کابینت است. کابینت ها طراحی های مختلفی دارند از جمله مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک. در ادامه با انواع ورق کابینت آشنا خواهیم شد:

1. ام دی اف

ام دی اف تخته چوب با تراکم متوسطی است که جایگزین مناسبی برای استفاده از چوب می باشد. ام دی اف در صنایع مختلف از جمله ساخت کابینت و کمد و همچنین دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

2. های گلاس

این نوع کابینت معمولاً از ام دی اف سفید و بخش های قابل رویت آن ودرب ها از جنس ورق های گلاس ساخته می شود. ورق هایگلاس نسبت به ام دی اف دارای روکشی قوی تر و ضخیمتر است. کابینت های گلاس از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح زیاد و زیباتر از ام دی اف می باشد. عموماً قیمت های گلاس بیشتر از ام دی اف می باشد.

3. ممبران

این کابینت‌ها تحت عنوان کابینت ممبران، پرس وکیوم، کابینت کلاسیک، کابینت انزو نامیده می‌شوند. در فرآیند تولید این نوع درب ها ابتدا بر روی صفحه MDF توسط دستگاه CNC حکاکی می کنند و پس از آن توسط دستگاه پرس وکیوم روکش می شوند.

مرکز پخش ورق ام دی اف AGT

توکا ام دی اف، معتبرترین مرکز پخش ورق ام دی اف AGT  با بیش از ده سال تجربه در شهرک صنعتی گلگون در زمینه عمده فروشی ورق ام دی اف می باشد. هدف این شرکت دسترسی آسان و ارسال سریع محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به دست مشتریان محترم بوده است. تهیه و توزیع متریال جدید و به روز شرکتهای بزرگ تولید کننده و ارسال آسان و سریع جهت تسهیل کار مشتری از ویژگی های این مجموعه می باشد.

نتیجه گیری

امروزه دیگر هیچ سازهٔ چوبی‌ای وجود ندارد که با ام دی اف قادر به ساخت ان نباشیم. با چسباندن قطعات مختلف ام دی اف به یکدیگر به راحتی می‌توانیم هر شکل و فرمی با آن‌ها بدهیم. درست مانند کاری که با روی چوب انجام می‌دادیم. کار با ام دی اف نیازمند نوآوری و ابتکار بیشتری است و هر روزه در این صنعت شاهد ابداعات و ابتکارات جدیدی هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید صفحه کابینت با توکا ام دی اف تماس حاصل نمایید.

09122149455

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.